Waarom zijn mijn Spaanse margrieten gestopt met bloeien?

Ze hebben het een maand prima gedaan, maar nu zit er geen bloempje meer in. Je kunt wel zien dat de plantjes aan het groeien zijn. is dit normaal? Ze staan overigens op een zonnige plek en krijgen genoeg water?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

haal je de uitgebloeide bloemetjes er wel uit?

Toegevoegd na 1 minuut:
wand als je die er uithaalt maakt hij waar nieuwe bloemetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vorig jaar had ik mijn balkontafel vol met Spaanse Margrieten. Al jaren trouwens. Na een paar weken heb ik alles weggegooid. Niks deed het meer. Alsof de fut eruit was.

Gewoon minder sterk. Veel korter dan in de jaren ervoor. Of misschien te veel te lijden gehad van de te warme meidagen?